반응형

 

 

 

My Sharona - The Knack

 

Oh, my little pretty one, pretty one
오, 내 작고 귀여운 것 귀여운 것

When you gonna give me some time, sharona?
언제 내게 시간을 줄 수 있겠어, Sharona?

Will you make my motor run, my motor run?
나의 모터를 작동시켜줄래, 작동시켜줄래?

Got it coming all for the night, Sharona
하루종일 할 준비가 되었는데, Sharona

(chorus)
Never gonna stop, give it up, such a dirty mind
절대로 멈추지도, 포기하지도 않아, 이런 더러운 마음

I was getting up from the touch of a younger kind
손결 하나로 난 어린아이에서 자라난 거야

My-my-my-ay ooh Ma-ma-ma-my sharona
나의 나의 나의 우 나의 나의 나의 Sharona

Come a little closer hon, a real hon
조금만 더 가까이 와 허니

Close enough to look into my eyes, Sharona
내 눈 속을 볼 수 있을만큼만 가까이 와, Sharona

Keeping it a mystery you give to me
네가 내게 주었던 것을 미스터리로 간직하고

Rolling down the length of my thigh, Sharona
내 허벅지 아래로 내려가고 있지, Sharona

(chorus)

When are you gonna get to me, ah get to me
언제 내게로 올거야, 아 올거야

Is it just a matter of time, Sharona?
그저 시간문제인거야, Sharona?

Is it such a destiny, a destiny?
아니면 운명이니, 운명이니?

Or is it just a game in my mind, Sharona?
아니면 내 마음 속 게임일 뿐인가, Sharona?

반응형

+ Recent posts